Május 3-án a Hungaroring adott otthont az idei magyar bajnokság második fordulójának.
- Hungaroring Tissot Magyarország Nyílt Nemzeti Gyorsasági Bajnokság és Yamaha Kupa
Legnagyobb köszönet elsőként a versenyzőket illeti, akik profi sportemberekként küzdöttek és motoroztak az F1-es pályán. Körrekordok, verseny-taktikák és a magyar motoros elit a Hungaroringen. Köszönjük, hogy megtiszteltetek minket a részvételetekkel. 🙂 Éljen a sportunk, éljen a gyorsasági magyar motorsport! Nézzük az eredményeket!
Fontos letölthető dokumentumok:
- Jelentkeznél a következő alkalomra? ITT MEGTEHETED!
- Következő forduló: Június 12. / Slovakiaring
- Fizetési feltételek: ITT LETÖLTHETED!
- Bajnokság állása ITT TÖLTHETŐ!
- Pályázási kisokos: ITT!
- Éves versenynaptár: ITT KERESD!
- Fotók: Kőházy Tamás
Telt házas időmérők és rajtrácsok a Hungaroringen. 3 csoportban maximum 40-40-40 fő kiszolgálására kaptunk lehetőséget a Hungaroringtől május első péntekén. Az időjárás jelentés megint eljátszotta a bizalmát, de szerencsére ismét pozitív irányba. Bánhatják, akik kihagyták a rendezvényt, mert a kezdeti hiedelmek ellenére végig szenzációs motoros időben tudtunk körözni. Tanulság, többet nem nézzük az időképet, csak készülünk a motorozásra. 🙂 Köszönjük a Tehetségkutató csoport résztvevőinek a feltörekvő gyakorlást, a tömegsportos kupa vadászoknak a rendkívül lelkes mezőnyt és az él-bojnak a körrekordokat.
Az ezresek versenye Kovács Bálint #27, a 2018-as 1000-es bajnokunk és Lackó Máté #14 (114) versengését hozta. A két versenyző együtt nőtt fel a pályákon, úgyhogy küzdelmük a felnőtt kor határán sem változott. Körről körre hajtva egymást az 1:52-es körtempó aljáig sodródtak, ezzel bebetonozva az első két helyet az eredményjelzőn.
Aki kicsit is jártas az elmúlt évek magyar gyorsasági motorsportjának történetében, azt hiszem velem együtt átérezte azt a büszkeséget amit csak ennek a sportnak a szerelmesei érezhetnek. Egy helyen látni az új reménységeket és sportunk elitjét nagyon ritka és örömteli alkalom. Ha nem is motoron ülve, de az ifjú titánokat patronálva ott volt a rajtrácson valamennyi büszkeségünk. Gyutai Adrián, Tóth Imi, Győrfi Alen, Kispataki Viktor, Rizmayer Gábor, Talmácsi Gabi tanácsaival segítette a résztvevőket, míg Molnár Geri, Bódis Ricskó, Juhász Dávid, Talma Gergő aktív versenyzéssel is megtisztelte rendezvényünket. Nagyon nagy köszönet érte és elnézést, ha bárkit is nem vettem volna még észre és ott volt, hogy segítsen az újoncoknak! 🙂 Óriási köszönet érte, hogy jelenlétetekkel, részvételetekkel emelitek a rendezvény színvonalát és segítitek a pályázókat.
A legnépesebb kategória most már évek óta a Tehetségkutató (TK) csoportunk, amiben újdonságként 2019-től már nem csak abszolút, de külön 600 és 1000 értékelést is tartunk. Ez egy betétfutam sorozat, amin minden hobbi motoros elindulhat, aki a biztonsági feltételeknek megfelel. Licenc nem szükséges, betétfutam, a versenyzés kezdő szintje. 1000-es kategóriában 2:08, 600-ban 2:10-re esett a köridőhatár, aminél lassabb résztvevők vehettek csak most részt ebben a kategóriában. Aki ennél gyorsabban ért körbe, a “nagyfiuk” között versenyezhetett.
Kupa kategóriákban a “tömegsport” mezőny 600-as esélyese Kiss Csabi #12 bukott a versenyen, így Pósa Balázs #63 uralta a kategóriát nagyon stabil versenyzéssel még az élsport mezőnyébe is bemerészkedve tempójával. Az 1000-ek között tömegsportban Papp Tamás #53 és Szarka Gábor #23 között dőlt el a dobogó legfelső foka.
Élsportban Bódis Ricskó #94 “iskola példát” mutatott be a 600-as mezőnyben és rendkívül stabilan 1:53-as köröket motorozott, ami a megérdemelt abszolút első helyet jelentette a versenyen. 1000 élsportban végül a Kovács / Laczkó meccsből Laczkó Máté került ki győztesként. A MotoGp-t megszégyenítő küzdelem rendkívül látványos volt, sajnos Kovács Bálint #27 az utolsó körben nagyon rövid féktávot véve elcsúszott, így Máté gyűjthette be immár másodszor is az első helyért járó 25 pontot.
SSP300. Az általam legkedveltebb kategória. Az igazi küzdelem és a “legapróbb” sportemberek versenye. Számadó Máté #12 szenzációs 2:03:330-as rekorddal nyert és dominálta a kategóriát, míg a 2018-as bajnok, Olah Barna #85 a technika ördögének áldozatául esett és a rajtrácsról kellett, hogy letolja versenygépét. Bízunk benne, hogy legközelebb verseny küzdelemben is láthatjuk a két ifjú tehetséget.
Az időmérések részletes eredményeit letölthetitek: ITT!
Egy kérdés maradt már csak az időmérők után. Vajon kitart-e az időjárás és legalább az eső elkerül minket. Szerencsénk volt. Csak estére ért a Hungaroringre az eső, igy száraz versenyeket tudtak futni a srácok, óriási gratuláció Nekik a versengésért, köszönjük, hogy itt voltatok! 🙂
Legközelebbi forduló: MK / OB 3. – 2019.06.12. – Slovakiaring
Tehetségkutató 600:
- Teszkó Tamás #180 – Kawasaki – I. Hely
- Kovács Ákos #113 – Kawasaki – II. Hely
- Pálfi Tihamér #75 – Honda – III. Hely
- Bekő Ferenc #120 – Suzuki – IV. Hely
- Juhász László #131 – Honda – V. Hely
- Deák Róbert #102 – Suzuki – VI. Hely
Tehetségkutató 1000:
- Vékony Tibor #97 – Kawasaki – I. Hely
- Balogh Zoltán #127 – Yamaha – II. Hely
- Dr. Gaál Zoltán #77 – Aprilia – III. Hely
- Zóka Vilmos #55 – Aprilia – IV. Hely
- Homolya Viktor #105 – Yamaha – V. Hely
- Kovács Balázs #90 – Kawasaki – VI. Hely
Magyar Kupa Open600
- I. Hely – Pósa Balázs #63 – Yamaha
- II. Hely – Bertók A. Norbert #86 – Suzuki
- III. Hely – Biel Richard #16 – Honda
- IV. Hely – Varga Tibor #107 – Yamaha
- V. Hely – Lengyel Ákos #73 – Honda
- VI. Hely – Szabó Márk #38 – Honda
- Különdíj, 3. hely Talmácsi Gergő #104 – Honda
OB Élsport Open600:
- I. Hely – Bódis Richard #94 – Yamaha
- II. Hely – bucsi Róbert #125 – Yamaha
- III. Hely – Kupecz Zoltán #32 – Honda
SSP 300:
- I. Hely – Számadó Máté #12 – KTM
- II. Hely – Kakuszi Ádám #54 – Kawasaki
- III. Hely – Dézsi Viktor #335 – Yamaha
- IV. Hely – Nagy Attila #66 – KTM
- V. Hely – Kutrik Zsombor #308 – KTM
- VI. Hely – Templom Vendel #132 – Kawasaki
Magyar Kupa Open 1000:
- I. Hely – Papp tamás #53 – Yamaha
- II. Hely – Szarka Gábor #23 – BMW
- III. Hely – Hugyecz Elek #106 – BMW
- IV. Hely – Erik Gerhát #33 – Honda
- V. Hely – Enyingi Tamás #84 – Suzuki
- VI. Hely – Esztergályos János #74 – BMW
OB Élsport Open 1000:
- I. Hely – Laczkó Máté #14 (114) – Suzuki
- II. Hely – Sárkány Dezső #58 – BMW
- III. Hely – Kurucz Ferenc #59 – Kawasaki
- Valamennyi eredmény letölthető PDF formátumban az alábbi linken: ITT!
- A bajnokság aktuális (nem hivatalos) pontállása letölthető: ITT!
- https://www.facebook.com/kohazy.tamas
- https://www.facebook.com/Roadsidemotorphotos/?ref=br_rs
- https://www.facebook.com/istvan.lehotzky
- https://www.facebook.com/kitti.balazs.148
TISSOT Magyarország Nyílt Nemzeti Gyorsasági Bajnokság és Kupa fordulói 2019-ben:
- I. MK/OB – 2019.04.12. – péntek – Pannónia-Ring
- II. MK/OB – 2019.05.03. – péntek – Hungaroring
- III. MK/OB – 2019.06.12. – szerda – Slovakiaring
- IV. MK/OB – 2019.07.28. – vasárnap – Pannónia-Ring
- V. MK/OB – 2019.08.19. – hétfő – Slovakiaring
- VI. MK/OB – 2019.09.15.– vasárnap – Hungaroring
Örömmel várunk minden érdeklődőt!
Jelentkezés és elérhetőségek:
- Telefon: +36306642052
- Email: info@palyamotorozas.hu
- Facebook: www.facebook.com/palyamotorozas
- Jelentkezés: ITT!
- Fizetési feltételekről bővebben: ITT!